מדיניות ביטולים

מדיניות ביטולים – חברת נורלייט (1992) בע"מ [ח.פ. 51167737]

להלן מדיניות ביטולים לרוכשים באתרwww.electroline.co.il  חברתנו דוגלת במתן שירות מצוין ללקוחותיה. ככל שנתקלתם בבעיה ואינכם זכאים לבטל העסקה בהתאם לדין או למדיניות הביטולים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וננסה לבחון את עניינכם ולסייע לכם.

1.                זכות ביטול

הנכם רשאים לבטל עסקה אותה עשיתם באתרנו ולהשיב את המוצר שרכשתם בכפוף ובהתאם להוראות הדין הרלוונטיות, לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן יחד: "החוק"). חברתנו שומרת על זכויותיה לפי כל דין, לרבות זכותה כאמור בחוק לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

2.                 ביטול עסקה

זכותכם לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן – "החוק") החל ממועד ההזמנה ועד לתום 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי הנדרש לפי סעיף 14ג(ב) לחוק, לפי המאוחר מבניהם.

אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי/ת לבטל עסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי הנ"ל, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

לתשומת לבכם גם כי באחריותכם לבחון את תקינות המוצר עם קבלתו.

 

3.                דרכים לביטול עסקה

באפשרותכם לפנות אלינו לצורך ביטול עסקה שבוצעה באתר באחת מהדרכים הבאות:

3.1.             באינטרנט - בהודעה בכתב, באמצעות מילוי טופס הביטול אליו ניתן לגשת ע"י לחיצה על כפתור הביטול המופיע בעמוד הבית של אתר זה או באמצעות הקישור  https://t.ly/O0ERG

 

3.2.              בפקס שמספרו  03-9221485

3.3.              בדואר אלקטרוני לכתובת  electrolinego@gmail.com

3.4.              בדואר רשום לכתובת עמל 64 פ"ת ת.ד 3951

3.5.              בעל פה: בטלפון 03-9345035 או בבית העסק בכתובת עמל 64 פ"ת.

4.                החזרת המוצר:

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה,  אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה על ידינו, המוצר יוחזר על ידיכם לכתובתנו: עמל 64 פ"ת.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, תתבקשו להעמיד את המוצר לרשותנו במקום בו נמסר לכם ולהודיע לנו על כך.

הנכם מתבקשים לשמור על האריזה המקורית במשך תקופת זכאותכם לביטול העסקה ולהחזיר את המוצר באריזתו המקורית.

5.                דמי הביטול:

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה,  אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה על ידינו, כספכם יושב לכם בתוך 14 ימים ממועד ביטול העסקה, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול וכספכם יושב לכם בתוך 14 ימים   ממועד ביטול העסקה.

אנו נמסור לכם עותק של הודעת ביטול החיוב.

6.                סייגים לזכות ביטול:

לא ניתן לבטל רכישה של:

6.1.             טובין פסידים.

6.2.             מוצרים שיוצרו במיוחד עבורכם (לרבות, מוצרים אשר יוצרו על פי עיצוב ודרישות או מידות מיוחדות לבקשתכם) וכן מוצרים הניתנים לשעתוק או הקלטה, או שכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

6.3.             מידע כהגדרתו בחוק המחשבים.

6.4.             טובין שעל פי דין אין להחזירם.